Ώρα Ελλάδος

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ένα Ταξίδι...

   
   Θα ήθελα να κάνω ένα ταξίδι,ένα ταξίδι στον κόσμο,όχι στον γνωστό κόσμο αλλά στον Άγνωστο,τον Μυστικό,τον Παράξενο,τον κόσμο μέσα σε κόσμους.Τον κόσμο των κρυφών παραδόσεων,που η ιστορία του δεν είναι αυτή που ξέρουμε αλλα αυτή που δεν υπάρχει αλλά και ταυτόχρονα υπάρχει.Υπάρχει στον  Νού των παράξενων φιλοσόφων και των Φανταστικών συγγραφέων.

   
   Θα ξεκινήσω απο την θάλλασα των Σαργασσών,θα πάω εκεί με το Αιθερικό μου υποβρύχιο παρέα με το Γκόνγκ (ασαφές όνομα για ένα ασαφές πράγμα για το οποίο θα σας μιλήσω οταν τελειώσω το ταξίδι μου).Έχω ασφαλεις πληροφορίες ότι κάπου εκεί βρίσκονται τα ερείπια της Ατλαντίδας(μου το εκμυστηρεύτηκε ο Πλάτωνας σε μιά φασματική συνομιλία που είχαμε)
.Δεν θα μείνω όμως πολύ γιατί εχω ραντεβού στην Αλεξάνδρεια-την Αρχαία ,οχι την συγχρονη-με την Μαντάμ Μπλαβάτσκυ,να μου διευκρινίσει μερικά μυστικά νοήματα που ανακάλυψα στο Βιβλίο του Τζιάν.Θα πιούμε ρούμι απο Γαλάζια ζαχαροκάλαμα (πολύ δυνατό ποτό αλλά με εκπληκτικές ιδιότητες) για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τα Ακασικά Αρχεία,εκεί που είναι καταγεγραμμένη όλη η Γνώση,η Σοφία και η Ιστορία του Κόσμου!

   



    Εκεί επίσης θα με περιμένει και το Αόρατο Αερόστατό μου για μια βόλτα στα Πράσινα Ιμαλάϊα.Θα έχω μαζί μου και το Μαγικό μου Τηλεσκόπιο (που μεταξύ μας βλέπει πέρα απο τον Ορίζοντα σε άλλες πραγματικότητες),δώρο του Δαλάϊ Λάμα.Εκεί θα ψάξω να βρώ την Είσοδο για την Σάνγρι-Λα,το υπόγειο Βασίλειο του Βασιλιά του Κόσμου.Την Είσοδο την ξέρω φυσικά αλλά καμιά φορά λέω ψέμματα για να μπερδέψω τον προαιώνιο εχθρό μου [ξέρετε εσείς ;)].Θα με περιμένει ο Βασιλιάς για να μου αποκαλύψει το μυστικό της Δύναμης Βρίλλ (ίσως τον στήσω για λίγο αλλά,αν και θυμώνει,του αρέσει).
   Το ταξίδι μου θα το συνεχίσω αφού κάνω πρώτα μιά στάση στο εξοχικό μου στους πρόποδες των Ιμαλαΐων για να ταΐσω τον Λευκό κατοικίδιο Αλιγάτορα.Θα ξεκουραστώ για μιά μέρα εκεί ρεμβάζοντας στο μπαλκόνι μου πίνωντας αλκοολούχο αναψυκτικό απο ρίζα Τρεστάν το οποίο προμηθεύομαι σε σεβαστές ποσότητες απο τους κυνηγούς κεφαλών μία φορά τον χρόνο.Το μπαλκόνι μου,αν δεν σας το έχω πεί ήδη,έχει θέα στην Άγνωστη Καντάθ με το καταπληκτικό ηλιοβασίλεμα και τις ατελείωτες γάτες.



   Συνεχίζοντας το ταξίδι μου θα αναζητήσω τον Χάουαρντ (ναι καλά καταλάβατε,τον Λαβκράφτ) και θα προσπαθήσω να τον κάνω να μου αποκαλύψει που βρίσκεται η βυθισμένη Ρ'Λυέ.Θέλω να παρακολουθήσω για λίγη ώρα τον Μέγα Κθούλου στον Αιώνιο Ύπνο του (μη φοβάστε θα είμαι ήσυχος και δεν θα τον ξυπνήσω).
  Αρνήθηκα την πρόσκληση του Φ.Οσσεντόφσκι για ένα ταξίδι στις αχάνεις πλήν παγωμένες στέππες της Ρωσσίας.Με θέλει σύντροφό του στην διαρκή αναζήτησή του για Θεούς,Ανθρώπους και Κτήνη αλλά είπα ενα μικρό ψεμματάκι γιατί αυτο το διάστημα το κρύο το απεχθάνομαι.Some other time Ferdinard.
   Συνεχίζω το ταξίδι μου σε μυστικούς προορισμούς ακούγοντας Ύμα  Σούμακ με τα υπερευαίσθητα ακουστικά μου,αν και μερικές φορές μπερδεύονται φωνές απο Αλλού (σπαστική ιδιότητα που έχουν τα ακουστικά μου αλλά κάνω υπομονή διότι η αρχειοθήκη των μουσικών κομματιών είναι αξεπέραστη).Θα σας κρατάω ενήμερους απο αυτήν εδώ την συχνότητα.Μην ανησυχείτε για το Γκονγκ το έχω μαζί μου...... του μπί κοντίνιουντ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: